Freitag, 13. Januar 2017

Na Dzień Babci...

Dieses Jahr habe ich für meine Liebste 92-jährige Omi eine Karte vorbereitet, die gleichzeitig eine Prämiere für mich ist, weil ich für diese zum ersten mal meine etwas angestaubte Nähmaschine ausgepackt habe. Ich hoffe, dass meine Omi diesen ihr noch unbekannten Stil mögen wird...

W tym roku zrobiłam dla mjej ukochanej 92-letniej Babci kartkę, która jest jednocześnie moją premierą, ponieważ wyciągłam do niej poraz pierwszy moją już troszkę zakurzoną maszynę do szycia. Mam nadzieję, że Babuni się ten nowy, jej jeszcze nie znany styl spodoba...


Hier eine Liste der Materialien und Werkzeuge die ich für die Karte verwendet habe:

Poniżej lista materiałów i narzedzi które użyłam do zrobienia tej kartki:


- Green and Natur Cardstock,
- Design Paper Kraft Reflections Collection "Tea for Two"
- Tim Holtz Distress Tool
My Favorite Things Die-namics "Stitched Circle STAX"
- Rosy Owl Dies Leaves
- Big Shot
- Sewing Machine
- Various paper and fabric flowers, lace

Und hier noch ein paar Detailsfotos:

Tutaj jeszcze parę fotek z detalami:




Wyzwania / Challenges

***

***



Danke, dass Du reingeschaut hast und bis bald!

Dziekuje za Twoje odwiedziny i do zobaczenia wkrótce!

8 Kommentare:

  1. piekna:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Craft Style:)!

    AntwortenLöschen
  2. Spodoba się na pewno :) Piękna kompozycja.
    Dziękujemy za udział w zabawie Kwiatu Dolnośląskiego.

    AntwortenLöschen
  3. Wspaniałości
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego
    Dobrosława DT

    AntwortenLöschen
  4. Śliczna praca :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    AntwortenLöschen