Donnerstag, 3. November 2016

white celebration...


Już dawno chciałam się zabrać za prostą i efektowną ślubną, albo jubileuszową kartkę i wykorzystać do niej jedną z moich ulubionych tekturek. Brakowało mi tylko decyzji dotyczącej kolorów... no i jak to przypadek chciał, gdzieś błysneło mi wyzwanie Mii (spójrz poniżej) i jej przepiękna tablica nastrojowa. Zainspirowana różnymi elementami zabrałam się do pracy i przedstawiam Wam tutaj jej rezultat...

Ich wollte schon lange eine übersichtliche und effektvolle Karte zur Hochzeit oder Jubiläum gestalten, und dabei eine meiner Lieblings-Chipboards anwenden. Ich konnte mich nur noch nicht wegen den Farben entscheiden... und wie der Zufall so wollte, entdeckte ich eine Challange von Mii (siehe weiter unten) und ihr wunderschönes Moodboard. Voll inspiriert habe ich mich an die Arbeit gemacht und möchte Euch hier das Ergebnis zeigen...


Hier eine Liste der Materialien und Werkzeuge die ich für die Karte verwendet habe:

Poniżej lista materiałów i narzedzi które użyłam do zrobienia tej kartki:


- natural cardstock, green & white one

- LaBlanche Flowers
Die-namics - LLD Accent It - Celebrate
Die-namics - Heart STAX
- Rosy Owl Dies Leaves
- Big Shot
- other miscellaneous flowers
- Miszmasz Papierowy Chipboard
Tim Holtz Distress Stain Spray (white, lucky clover)
- Lindys Stamp Spray (moon shadow mist)
- Pop! Microbeads

Und hier noch ein paar Detailsfotos:


Tutaj jeszcze parę fotek z detalami:






Zgłaszam na wyzwania do:


 inspiracja kolorami i kwiatami

 oraz:

Danke, dass Du reingeschaut hast und bis bald!

Dziekuje za Twoje odwiedziny i do zobaczenia wkrótce!



4 Kommentare:

  1. To wspaniale, że nasze wyzwanie tak pięknie Cię zainspirowało! Kartka jest piękna! Dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie DM :)

    AntwortenLöschen
  2. Ja też się zachwycam... Bardzo mi się podoba ! Mia z Diabelskiego Młyna

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziękuję :) bardzo sie cieszę i pozdrawiam serdecznie

      Löschen